1/3
.jpg, rozmiar: 433 kB pobierz plik
zobacz wszystkie załączniki

Baseny w gdańskiej Alchemii mają operatora

11 kwietnia 2013, 14:42drukuj, wersja txt

Gdańsk wzbogaci się o kolejny kompleks basenowy. Będzie to jeden z kilku obiektów centrum rekreacyjno-sportowego powstającego w wielofunkcyjnym biurowcu Alchemia w Gdańsku. Jego operatorem została firma Aquastacja z Gdańska.

- Alchemia to nie tylko najwyższej klasy powierzchnie biurowe, ale także szereg usług towarzyszących. Obok dużej restauracji, w Alchemii powstaje ogólnodostępne centrum rekreacyjno-sportowe z basenami, saunami, salą sportową, strefą wspinaczki, siłownią, salą fitness i cardio  – mówi Monika Brzozowska z firmy Torus, będącej deweloperem Alchemii.

Biznes i rodzina w jednym miejscu

Centrum rekreacyjno-sportowe, które powstaje w I etapie Alchemii, od samego początku było znaczącym wyróżnikiem tej inwestycji na rynku. Miejsce to zapewnić ma swobodny dostęp do różnych form aktywności, nie tylko pracownikom ulokowanych w budynku firm, ale także mieszkańcom Trójmiasta. Celem operatora, firmy Aquastacja jest to, aby w jednym miejscu swobodnie przenikały się ze sobą światy biznesu i rodziny. W ofercie znajdzie się wiele zajęć dedykowanych rozwojowi najmłodszych, dzięki czemu miejsce to może się okazać szczególnie atrakcyjne dla rodziców chcących aktywnie spędzić czas ze swoimi dziećmi. - Wielu młodym rodzicom sprawia trudność pogodzenie swojej aktywności z aktywnością ich dzieci. W Alchemii chcemy dać im taką właśnie możliwość. Dzięki temu, że w ciągu dnia część zajęć poświęcona będzie klientom biznesowym, a część rodzinom, każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie – mówi Agata Marzec, z firmy Aquastacja, operatora strefy basenowej. W celu zapewnienia odpowiednich warunków w szatniach przewidziano także miejsca do przewijania najmłodszych dzieci, oraz pomieszczenia rodzinne, które zapewnią komfort i wygodę. W centrum znajdzie się również kawiarnia, której wyposażenie i menu uwzględniać będą także potrzeby najmłodszych.

3 baseny i różnorodne zajęcia

Centrum rekreacyjno-sportowe w Alchemii podzielone będzie na dwie strefy – mokrą, obejmującą kompleks basenowy i sauny oraz suchą, w której znajdą się pozostałe obiekty (m.in. siłownia, fitness i sala sportowa). W pierwszej części znajdą się trzy baseny: 25-metrowa, sześciotorowa pływalnia oraz dwa mniejsze baseny o wymiarach 4x8 m. Jeden z nich przeznaczony będzie dla najmłodszych adeptów pływania - niemowląt i małych dzieci. Zostanie on oddzielony od pozostałych szklanym przepierzeniem i wyposażony we własny system audio oraz kolorowe oświetlenie. W tej strefie temperatura wody i powietrza będzie znacznie wyższa niż w pozostałych. Wszystko to stworzy klimat krainy wodnej przygody dla dzieci, które znajdą tam bezpieczne, komfortowe i ciekawe miejsce do nauki pływania oraz zabaw. Naukę pływania dla niemowląt i małych dzieci poprowadzi szkółka "Dzidziuś", dobrze znana w Trójmieście placówka posiadająca wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W drugim z mniejszych basenów będą organizowane zajęcia typu aqua-aerobic i watercycling. Duży basen przeznaczony będzie dla osób lubiących regularne pływanie na dłuższych dystansach, a także chcących podnieść swoje umiejętności pływackie pod okiem profesjonalnych szkoleniowców. - Będziemy współpracować z najlepszymi trenerami pływania, byłymi olimpijczykami i mistrzami tej dyscypliny sportowej tak, aby zapewnić osobom dorosłym trening na najwyższym poziomie – dodaje Agata Marzec. Z części basenowej jednorazowo korzystać będzie mogło ok. 50 osób (+15 w strefie saun). Obiekt czynny ma być w godzinach 6-22.

Moda na aktywność i zdrowy tryb życia

Aby zapewnić klientom indywidulanym maksymalną dostępność kompleksu, szczególny nacisk położony będzie na sprzedaż karnetów długoterminowych 3, 6, 10-cio miesięcznych (karnet to np. kolejnych 12, 36, 72 wejść - co tydzień w określonym dniu na określoną godzinę wybraną przez klienta). Firmy będą miały możliwość wynajmu torów lub też całego basenu (alternatywnie sali sportowej) na okres 6 i 12 miesięcy. Internetowa sprzedaż karnetów ma ruszyć już w maju. W tym samym czasie na terenie Trójmiasta pojawią się punkty sprzedaży bezpośredniej. Operator zapowiada liczne promocje i zniżki skierowane do szczególnie aktywnych osób, a także zorganizowanych grup. Oferta kompleksu dopasowywana ma być elastycznie do potrzeb, optymalnie wykorzystując godziny otwarcia kompleksu. Dla przykładu - godziny nieosiągalne dla osób pracujących mają być oferowane w atrakcyjnych cenach rodzicom z małymi dziećmi, osobom starszym czy też szkołom. Na basenie znajdzie zatrudnienie ok. 25 osób na stanowiskach ratowników, recepcjonistów, instruktorów oraz technicznych. Bogata oferta kompleksu może stanowić również magnes dla studentów pobliskiego kampusu Uniwersytetu Gdańskiego.

Marcin Uske
Marcin Uske
marcin.uske@torus.gda.pl
Public Relations Manager
mobile: +48 533 605 900

Do pobrania: